İngilis dili

Forumlar » 6-cı sinif » İngilis dili
Səhifələr: 1
RSS
İngilis dili
2013-cü ilə qədərki nəşrlər və yeni təhsil proqramı (kurikulum) əsasında hazırlanmış "İngilis dili" dərslik komplektinin (2013 və 2015-ci il nəşrləri) müzakirəsi
Salam,hörmətli həmkarlar.Əvvəla portaldakı bütün xanım müəllimlərin qarşıdan gələn 8 Mart-Beynəlxalq Qadınlar günü münasibəti ilə təbrik edir,sizin hər birinizə işlərinizdə bol-bol uğurlar,can sağlığı və ailənizdə möhkəm sevgi və səadət arzulayıram.İndi isə VI sinif ingilis dili dərsliyi (2013-cü il nəşri) ilə bağlı bir neçə fikrimi bildirmək istəyirəm. 7-ci "Sağlamlıq var-dövlətdir" bölməsində yaxşı olardı ki, qidalarla yanaşı idmana aid, açıq hava ilə əlaqəli mətnlər də salınaydı. Çünki, sağlamlıq təkcə yemək deyil. Qida piramidası dərsində (səh99-da) How do you keep your diet? sualının əvəzinə Are you fit? sualı verilsəydi məncə,daha yerinə düşərdi. Çünki VI sinif şagirdinə pəhriz saxlamaq əvəzinə düzgün qidalanaraq sağlam və gümrah olmaq lazımdır. Həmin dərsdəki vitaminlərin hansının hansı qidalarda olduğu düzgün qeyd edilməyib.Ona bir daha baxılması vacidir.Səhifə 100-də isə 3-cü tapşırıqda cədvəldə A viaminin süddə olduğu və dəri üçün faydalı olduğu göstərilir. Ancaq ən çox A vitamini yerkökündədir, süddə isə kalsium çoxdur və A vitaminin daha çox göz üçün xeyirli olduğunu vurğulamaq lazımdır. 4-cü tapşırıqdakı qaçışla bağlı şəklin isə o tapşırıqla heç bir əlaqəsi yoxdur. Həmin səhifədəki qrammatikada isə saylmayan isimlərlə işlənən much, a lot of, little, a little qeyri-müəyyən əvəzliklərlə ismin cəmdə işlədilməsi göstərilib. Bu da düzgün deyil. Sayılmayan isimlər cəmlənmirlər və onlarla işlənən xəbər təkdə işlənir. Bir də yaxşı olardı ki,bu bölmədə xarıcdə olan bitki və tərəvəzlərin xeyirindən bəhs etməkdənsə, öz ərazimizdə yetişən bitki və tərəvəzləri təbliğ edək. Çünki öz ərazimizdə olan bitki və tərəvəzlər bizim üçün xarici bitki və tərəvəzlərdən daha xeyirlidir. Bunu təbabət də deyir.O bitki və tərəvəzlərin sadəcə adını vermək olar, amma təbliğ etmək məncə düz deyil. 107-ci səhifədə isə Kensington pəhrizindən bəhs edilir. Bizim respublikamızada elə şişman uşaqlar yoxdur ki,bu mövzu o qədər əhmiyyətli olsun.Onun əvəzində idman və oyunlarla bağlı, uşaqları zəhmətə alışdıra biləcək mətnlər daxil edilsəydi məncə,lap yaxşı olardı.
Salam,Elmira muellime, men de sizin timsalinizda butun qadin muellimlerini ve umumiyyetle Azerbaycan xanimlarini urekden Beynelxalq Qadinlar Bayrami munasibetile tebrik edir,sizlere saglam can, her zaman zerif, seadetli qalmagi,islerinizde ugurlar dileyirem!!!
O ki qaldi sizin 6-ci sinifde verilmis metnlerdeki iradlariniza ,menim ozum bu il bu dersliyi tedris etmesem de, amma derslikle tanis oldum ve qeyd etdiyiniz fikirlere de nezer yetirdim. Sizinle de raziyam! Heqiqeten de duz buyurursunuz!!! 6-ci sinif sagirdi ucun bele bir materialin terkibindeki fikirlere esaslanaraq,zennimce qeyri-uygundur... Tesekkurler!!!
Salam hörmətli həmkarlarımız.
Biz Qazax müəllimləri vaxtilə bütün Azərbaycanımızı dəyərli,savadlı müəllilmlərlə təmin edən elm ocağimizın laiqli davamçılarıyıq.Bunu sübut etmək üçün təkcə respublikamızın hər yeridə fəaliyyət göstərən Qazax rayonundan olan onlarla təlimçilərimiz haqqıda danışmaq kifayyətdir.

Biz sizə naliyyətlərimizi sadalamaq fikrində deyilik.Sadəcə Kurikulum deyərək anlatmağa və eyni zamanda özümüzün dərindən anlamağa çalışdığımz konsptual sənədi hələ 6 ildə bu qədər anlaşıqlı,bu qədər məzmunlu, milli dəyərlərimizi daha qabarıq şəkildə əks etdirən, müəllimlər və eyni zamanda şagirdlərimiz üçün bu qədər oxunaqlı, sadədən mürəkkəbə doğru ardicıl pılləlı dərslik və müəllim üçün vəsait müəllifinə rast gəlməmişik.Biz Rəfiqə xanımın 5-çi sinif üçün yazmiş olduğu dərsliyi çox çətinliklə tədris etdik.Çünki dərslik sadəcə xarici ədəbiyyatdan götürülmüş nümünə idi.Müəllim üçün vəsait isə təkrarlanmış elementlərdən ibarət idi.
Biz Fəridə xanımı şəxsən tanımırıq.Amma onun nə qədər savadlı,üzaqgörən,vətənini sevən və sevdirən,kurikulumu Azərbaycanımızda ən anlaşıqlı dildə təbliğ edən bir xanım olduğunu müəllifi olduğu dərsliyi oxuduqca görürük. Cəsarətlə demək olar ki,kurikulum tarixində çap olunmuş ən yaxşı dəslik nümunəsidir.Çox yaxşı olardı ki,yuxarı sinif dərslıkləri də də bu çür metodiki cəhətdən səlist müəlliflər tərəfindən işlənsin və V sinif dəsliyi və müəllim vəsaitinə yenidən baxılsın.
Biz Qazax müəllimləri 6-cı sinif ingilis dili dərsliyi və müəllim vəsaiti müəllifiəri Fəridə Hüseynova və Nailə Bağırovaya dərin minnətdarlığımızı bildiririk.Dövlətimiz və dövlətçililyimiz uğrunda gördükləri uğurlu işlərdə Tanrı onlara və Sizlərə yardımçı olsun!
Hörmətlə: Bir qrup Qazax rayonu ingilis dili müəllimləri.
Çox sağ ol,Günel,fikrlərıimizi bildirməliyik.VI sinif ingilis dili dərsliyinin (2013-cü il nəşri) üzərində işlənməyə çox ehtiyacı var.
6-cı sinif "İngilis dili" dərsliyi (2013-cü il nəşri) haqqında qeyd
Salam, hormetli hemkarlarim.Sizi Goycay rayonu pedagoji kollektivi adindan salamlayiram.Movzu ve tertibar baximindan derslik maraglidir.Metnler sagirdleri maraglandiran melumatlarla zengindir.Is defteri dersliye cox yaxsi elavedir.Muellim ucun vesait bizim cox komeyimize catir.derslikde maragli dialog-
lar var.Sagirdler bu dialoglari boyuk hevesle oyrenirler.Derslikde ve is defterinde cox maragli tapsiriglar var.Amma derslikde sadeden murekkebe prinsipi gozlenilmeyib.86-ci sehifeye kimi birdene de cumle duzeltmek tapsirigi yoxdu.Hemin sehifede tap.5 xususi sual cumlelerinde soz sirasina aid verilib.
Bu tip tapsiriglari sinifde cox az sagird yerine yetire bilir.
seh.98-tap. 8-de I like the most evezine - I like most yazilmalidir
seh.140-da tap.4-de It comes only in spring and makes nests evezine it makes a nest yazilmalidir.Biologiya fenni ile elageli verilmeli idi.Bir garangus bir yuva gurur.
seh.102-de tap.1.to have lot of vegetable salads evezine a lot of yazilmalidir.Hemin sehifede some meat pie yox pies olmalidir,pie sayilan isimdir,hemin sehifede tap.1.1-de salads cemde verildiyi halda tap.


1.3-de some salad tekde verilib.
Bu siyahini istenilen geder uzatmag olar.Amma mene ele gelir ki, bunun ucun korrektorlar var.Gebul kommissiyasinin kecirdiyi seminarlarda bu dersliyin ustunlukleri ve catismamazligi barede kifayet g eder muzakireler aparilib.Eger sehvler nezere alinmagla dersliyin uzerinde yeniden islenilse cox yaxsi bir vesait alinar.
Derslik hagginda reyimi oxuyanlara evvelceden tessekur edirem.Yeni arasdirmalar gozleyin ve reyinizi bildirin.

Hormetle;Sizin Vilayet
Salam, hörmətli ingilis dili müəllimləri.
Bu cür müraciətimin səbəbi odur ki,biz xarici dil müəllimləri elə ilk dəfə işə başlayandan fəal təlimin bütün üsul və formalarından istifadə etmişik.Digər fənnlərdən fərqli olaraq yeniliyi biz daha tez götürürük.Mən özüm bu fənni 25 ildir ki, sevərək tədris edirəm.
Hər dəfə summativ tapşırıqlar hazırlayanda hər birimiz nə qədər məsuliyyət hiss edirik, tapşırıqları dəfələrlə gözdən keçiririk,amma yenə çapdan sonra hansısa bir səhfimizi papırıq.
Əziz həmkarlarım,sizin böyük pafosla vurğuiadığınız cüzi səhvləri müəlliflər özləri çoxdan görüb.Heç bir kitab yazılanda sinfin səviyyəsi nəzərə alınmır. Sözlərin çoxlugundan şikayət edirik,amma nəzərə almırıq ki,TQDK indiyədək abituryentin 3500 aktiv 600 passiv söz bazası olmasını vurğulayırdısa,indi 5000-7000 söz bazası tələb edir.Hər birimiz dünyaya inteqrasiyadan ağız dolusu danışdıgimız halda niyə şagirdlərimiz xaricdə bitən meyvələrin adını bilməməlidir və yaxud bu biologiya dərsliyi deyil ki,hər bir meyvə haqqında sizə istəyən qədər məlumat verilsin.Sadəcə müəllif biologiya fənninə cox gözəl inteqrasiya edib.Mənim əzizlərim, Kensington pəhrizi elə yalnız kök insanlar üçündürsə, onda bu dərsdən bəhrələnən şagird ən azından bunu evdə valideynlərinə məsləhət verər.
Yəqin 6-cı sinifdə dərs keçən müəllimlər bunu təsdiq edər ki, biz əvvəlki kitablar haqqında rəy verdikdə deyirdik ki,tapşırıqlar mətni tamamlayır.Bu dərslikdə isə tapşırıqlar elə sistemli qurulub ki,problem qoyulur,müzakirə olunur və onun həlli yolllarni şagirdlər özləri tapıllar.Məslən:Unit8. Lesson3. Ecology and man bunun bariz nümunəsidir.
Əziz həmkarlarım,qədim cinlılərin təbirincə desək, bu dərlik bizə hər dərs üçün "yağlı bir balıq" vəd etmir,bizə "balığı" necə tutmağın yollarını öyrədir.Məhz buna görə də bu dərsik bu günün tələbi ilə səsləşir.Dərslikdən necə səmərəli istifadə isə qalir biz müəllimlərin qabiliyyətinə,metodikasına,e-resurslardan istifadə bacarıgına və s.
Mən isə bu müəlliflərə cox sağ olun deyirəm və sistemli olaraq məhz yuxarı sinif dərsliklərini də işləməkdə onlara can sağlığı arzulayıram,sizlərə də həmçinin.
Təşəkkür edirəm.
Hörmətlə: Tahirə Xasməmmədova.Qazax
Salam.İngils dili dərsliyi (2013-cü il nəşri) maraqlı olsa da elmi səhvlər olur.Birini misal gətirərək yazıram.Dünyada 6 qitə olduğu halda ,7 qitə yazılıb.Bu düzələrsə,yaxşı olar.Uşaqlar da çaşmasınlar.
Təşəkkür edirəm.
Hörmətlə : Vüsalə Mehtiyeva
6-cı sinif "İngilis dili" dərsliyi (2013-cü il nəşri) haqqında qeyd
Səhifə 6-da ilk dialoqda bir cümlədə səhvə yol verilmişdir:
-Look.What hobbies doyou like?
-I like all but collecting stamps and telling tales are interesting.Bu cümlə belə getməli idi-I like all but collecting stamps and telling tales are more interesting.
Səhifə 7-də ilk dialoqda ciddi qüsura yol verilmişdir:
A- Hello!
B- Hi.What do you do on weekends?
A-I do shopping at the supermarket.
B-What about you?
A-I like taking care of animals.It is easy and interesting!
Bu dialoq belə getməlidir:
A-Hello!
B-Hi.What do you do on weekend?
A-I do shopping at the supermarket.What about you?
B-I like taking care of animals It is easy and interesting!
Elə bu səhifədə 2-ci dialoqda səhvən nəqli cümlə sual cümləsi kimi verilmişdir.Gəlin diqqət edək:
K:I like meeting famous people?Getməli idi-
K:I like meeting famous people.
Səhifə 8-də ingilis dilində təsdiq cümlənin adı səhv verilmişdir.-affiramative.Getməli idi-affirmative
20-ci səhifədə cədvəl var. Bu cədvəldə who və when sualları yalnız bir sözlə,digər bütün suallar isə cümlələrlə verilmişdir. Bu,qanunauyğunluğu pozmağa bərabərdir.
Səhifə 30-da everyday expression adı altında nadir günlərdə işlənən ifadələr verilmlşdir-nəzər salaq: Have a nice holiday! Happy holiday!
Səhifə 32-də Sacrifice Holiday.mətnində də səhvə yol verilib.Cümlə belədir:It is not longer than Ramadan.İlk baxışda bu cümlədə səhv hiss olunmur.Lakin cümlənin mənasında səhv dərhal nəzərə çarpır.Axı ramazan 30 gün,qurban bayramı isə cəmi 3gündür.Əgər qurban bayramı 28 , ya 29 gün olsaydı,onda bu cümlə düz hesab oluna bilərdi.
Səhifə 98- də food səhvən sayılan isim kimi foods şəklində verilib ki,bu da ciddi bir qüsurdur.
Göyçay şəhər M.Füzuli adına 6№-li tam orta məktəbin müəllimi Hacıyeva Şərəbanı Zabit qızı.
Salam
Dərslikləri haradan yükləmək mümkündür?
salam
Quote
Ağayeva Elmira:
Əvvəla saytda olan bütün müəllimləri salamlayır və bu saytın yaradılmasında rolu olan bütün insanlara öz minnətdarlığımı bildirirəm.Axır ki,biz müəllimlərin də istər dərslik sahəsində,istərsə də dərslikdəki mövzular barəsində öz fikirlərimizi bölüşməyə,bizi maraqlandıran mövzularla əlaqəli problemləri, məsələləri müzakirə edərək həll etmək,öz münasibətimizi bildirmək imkanı əldə etmiş olduq.Mənim VI sinif ingilis dili dərsliyi (2013-cü il nəşri) ilə əlaqədar bəzi fikirlərim var.Bu dərslik şəkillər baxımından olduqca rəngarəng,maraqlı kitabdır.Amma bəzi səhifələrdə məsələn səhifə 9,15,19,21,24,96,105,132 və s.-də şəkillər bir az tünd verilib.Məncə bu şəkillər bir az açıq rəngdə olsaydı daha yaxşı olardı. Bu kitabın müəllim üçün vəsait kitabında KSQ-I üçün test tapşırığının 7-ci tapırığında belə yazılıb:Choose the right answer:She visited to see
a)Her relatives; b)Her friend; c)Her family.Burada gedib baş çəkmək,görmək mənasında işlənən to visit felinin to see felilə yanaşı işlətmək nə dərəcədə düzgündür?Mənə elə gəli ki,orada to see felinin yeri yoxdur.
Dərsliyin 6-cı bölməsində 86-cı səhifədə "What is charity?" mövzusunda, 5-ci tapşırıqda əvvəlki dərslərdə cümlədə sözsırası ilə əlaqəli heç bir tapşırıq verilmədiyi halda, birbaşa xüsusi sual cümlələrində söz sırasına aid tapşırıq verilir.Yaxşı olardı ki,əvvəlki dərslərdə nəqli cümlə və ümumi sual cümləsində söz sırasına aid tapşırıqlar veriləydi və bu tapşırıq da onların ardı olardı. Bu dərsin 7-c- tapşırığında isə (Complete and discuss)belə bir tapşırıq var: 2.M.Aliyeva wishes all children.... Bununla bağlı dərslikdə heç bir məlumat yoxdursa o sualın qoyuluşu nə dərəcədə düzgündür? 90-cı səhifədə isə Qəhrəmanlar bugün mövzusunda M.İbrahimovun bir qəhrəman kimi öləndə 18 yaşı olduğu göstərilir.Mübarizin onda 22 yaşı vardı. Şagirdlər buna o dəqiqə reyaksiya verdilər.Mən bunun texniki,çap səhvi olduğunu soylədim və onu 22 kimi yadda saxlamağı tövsiyyə etdim.
Bundan əvvəlki sovet dövründə kitablarda bir səhv gedəndə onun aşağısında və ya kitabın sonunda həmin səhvə düzəliş verilidi.Yaxşı olardı ki,siz də bu qaydadan istifadə edəsiniz.Niyə yaxşı cəhətləri qoruyub saxlamayaq?! Administrator,
Quote
Ağayeva Elmira:
Salam,6-cı sinif ingilis dili dərsliyində (2013-cü il nəşri) səh 92-də 2-ci dialoqa aid tapşırıqda Kate-in adı 2 dəfə gedib.Orada 1-ci Tom olmalıdır ,102-ci səhifədə isə 1-ci tapşırıqda belə: I can't eat much sweet things yazılıb. Bu düzgün deyil. Thingis sayılrsa,onun qaşısında much deyil, many işlənməlidir. 103-cü səhifədə isə D)bəndində You need some thing for lunch yazılıb.Orada some thing ayri deyil, bir yerdə something yazılmalıdır.Öz fikirləimizi bildirmək üçün şərait yaratdığınıza görə sizlərə təşəkkür edirəm.
Əsədova Azadə, bəzi dərslikləri buradan yükləyə bilərsiniz: http://www.e-derslik.edu.az/site/index.php
Səhifələr: 1
Forumlar » 6-cı sinif » İngilis dili